Michaelamichelleangelajonsson

Alla inlägg under mars 2011

Av Michelle Jonsson - 30 mars 2011 15:02

Hahaha Jaaag får så här mycket damp!

ähhh, va fan du ska inte få förstöra för mig för ord sårar mig inte längre ;).

Sooooo Byeee!


Ajja har inte så mycket och skriva, har varit sjuk i 2 dagar och om jag ska vara ärlig så saknade jag faktiskt skolan.

Åkte i alla fall dit idag och det var helt okej..

Imorn blir det bara dit i 2 timmar och sedan vidare mot akademiska i uppsala blir väl säkert en trip på stan med Mamma och Erika om hon följer med det märker vi väl imorn antagligen...

Idag blir det väl till o plugga och sedan ut på mina små äventyr då jag inte har en aning om vad jag ska göra, kanske tar mig ut på en promenad med  Julia om hon har tid och lust och ta en promenad i det vackra vädret..

Underbart och se att solen tittar fram för en gångs skull...

Hahah, lägger in lite bilder från festen nu tror jag....


WORDS WON'T BREAK ME DOWN!


 

           PEACE!

Av Michelle Jonsson - 28 mars 2011 13:25

Natten har varit gymt lång!

hostan tar verkligen död på mig, men jag hoppas det blir bättre, annars blir det in till sjukhuset ännu en gång.

Sket i skolan idag på grund av att febern dykt upp plus ingen sömn, men om det blir bättre imorn så drar jag nog vidare mot skolan..

Hoppas verkligen på att det blir bättre..


I've gotta live with the choices i made

 

Av Michelle Jonsson - 27 mars 2011 22:06

Grymaste helgen på länge tror jag...

Storvreta igår 18-års fest helt okej, Erika,Victoria, Drenushe och Ralle kom och då blev det bara bättre grymt..

Tog bussen till Storvreta klockan 8 och var där runt 10 tiden för att Helen behövde hjälp som sagt..

Menmen vad finns det o säga mer sov där o hem runt 3 eller 4 tiden kommer knappt ihåg kommer i alla fall ihåg att jag somna på soffan så fort jag lade mig där..

Skönt.

Ajja ska sova underbart med skola imorn.

Slänger kanske in lite bilder från festen senare.


Just to cute. all i ever wanted was to se you smilen and that all would be better..


 



Av Michelle Jonsson - 26 mars 2011 07:51

Drar vidare mot Storvreta nu då...



Go ahead and say goodbye
I'll be alright
Go ahead and make me cry
I'll be alright
And when you need a place to run to
For better or worse, I got you

 

Av Michelle Jonsson - 25 mars 2011 23:13

Jag o Malin tog bussen in till Skärplinge runt 6 tiden då vi drog in på ungsomsgården och var där och träffa en massa människor.

Blev väl samma som i onsdags en massa prat med idag blev det mest o spela kort o vara social trevligt..

Blir till o sova alldeles strax för imorgon bär det av till Storvreta o jobba hos Helen och sedan 18- års fest  nice..

Menmen säger väl god natt nu.

Pussss...



And we danced
And we cried
And we laughed
And had a really really really good time
take my hand
lets have a blast
And remember this moment
for the rest of our lives

 

Av Michelle Jonsson - 25 mars 2011 15:06

Hemkommen efter en bra dag på skolan.

Första lektionen var det histore, So då vi hade prov, elevråd, set och sista lektionen matte med Hans Yesss!


Menmen Malin kommer till mig runt 4 tiden och sedan drar vi ut på äventyr någonstans, grymt!

ska väl börja städa lite nu så det blir hyfsat rent medans alla är borta..

Så slänger in ett inlägg senare!

pusss..


I will se your face once again, but now i can't face you!


 

Av Michelle Jonsson - 24 mars 2011 19:01

Ajja skola idag var ganska nice första lektionen var nog grymast!

hade i alla fall Ann och alla bara prata och höll på och hon brydde sig ej så blev ej så mycket jobb, men det tar man väl igen..

efter Ann blev det svenska, Idrott och sedan lunch efter lunchen hade vi Jon och då  kollde vi på band of brothers och efter den lektionen hade vi slöjd slappt....

Kom hem snabbade mig och hämta saker och sedan vidare mot Tierp för o möta pappa för att sedan handla ett par saker..

Kom hem satte igång datorn och nu funderar jag på o plugga för imorgon är det ju prov så nu ska jag ta och vara lite seriös.

Pussss.


I will climb the highest mountain, just to see your face.


 

Av Michelle Jonsson - 23 mars 2011 22:08

Blev en tripp till Skärplinge istället orkade inte sitta o plugga hela dagen, men det blev ju en ganska snabb pluggning kollade igenom pappret sen klart!

tar skiten imorgon...


Ajja tog bussen in till Skärplinge vig 6 tiden då jag först träffade på Johan o Joel och sedan Hedvig o Tessan blev en massa prat sedan gick vi in..

Gjorde inte så mkt än o sitta still och bara prata. Så kanske inte värt det direkt men trevligt var det i alla fall.

Tar mig i kragen o går o tvättar ansiktet och sedan ner i sängen.

Pusss.


I will love you till the end of time baby..


 

Presentation


Mitt namn är Michelle Jonsson och bor i Karlholm vilket ligger 2 mil från Tierp. Är tillsammans med mannen jag verkligen älskar sedan 18/10-10 och väntar vårt första barn nu i år den 24/8 så nu kommer ni få läsa väldigt mycket om min vardag om bebisen oc

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards