Michaelamichelleangelajonsson

Direktlänk till inlägg 3 september 2013

GOD BLESS THE BROKEN ROAD

Av Michelle Jonsson - 3 september 2013 20:35

TA MIG TILL ETT VARMARE LAND!!!

VILL ÅKA TILL FILIPPINERNA!!

AJA. Skolan idag sög glad dock att vi fick sluta 1 timme tidigare.

Kom hem la mig på sängen efter en timme började jag med maten

falukorv i ugn och potatis, nu mys men världens bästa pappa

kollar på idol och helt plötsligt börjar pappa säga att det 

är väldigt häftigt att greppa tag om pungen i TV alltså va?

pappa...

Mitt svar var till pappa vad pratar du om?

Ja jag ska lära mig tar tag i byxbenet alltså vaa

ska fan ta och börja lära mig hur man ska danska och greppa tag om pungen..



Hahah men ajja, imorn är det praktik och jag är trött och less på det men orkar verkligen inte pendla till uppsala...

Vill inte orkar inte pallar inte HEJDÅ!!!



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Jonsson - 30 april 2014 19:19


V. 23+2 Som han lever rövare i magen, så underbart o känna hans sparkar. :) ...

Av Michelle Jonsson - 30 april 2014 15:22

Jag vill också ha det där lilla extra som alla har i ett förhållande!! Pontus o jag firar 4 år nu i oktober och jag tror eller det känns inte som det har känts tidigare, det är som att den kärleken vi hade förr inte riktigt finns där längre eller d...

Av Michelle Jonsson - 11 april 2014 10:55


Åhh lyckan! Beställde mina första bebiskläder i hela mitt liv det känns så underbart!! Vill ha min pojke nu!! Dom jag längre efter mina pojkar, mina skatter! ???? ...

Av Michelle Jonsson - 10 april 2014 18:55


V. 20+4 tiden bara flyger iväg helt sjukt..

Av Michelle Jonsson - 8 april 2014 21:21


Vet inte vart jag ska ta vägen! Eller känslan att se vårat mirakel på ultraljudsskärmen helt sjukt. 16 cm lång, kan inte förstå riktigt ännu att det växer ett liv inuti mig! Jag är så otroligt lycklig! Har aldrig sett/hört Pontus så lycklig som han l...

Presentation


Mitt namn är Michelle Jonsson och bor i Karlholm vilket ligger 2 mil från Tierp. Är tillsammans med mannen jag verkligen älskar sedan 18/10-10 och väntar vårt första barn nu i år den 24/8 så nu kommer ni få läsa väldigt mycket om min vardag om bebisen oc

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards