Michaelamichelleangelajonsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Michelle Jonsson - 26 oktober 2012 19:12

Jag fattar inte hur jävla mycket jag kan hata dig! Du är för fan min egen bror men fuck you! Förvänta dig inget av mig något mer. För du är helt enkelt inte inget flr mig just nu!

Av Michelle Jonsson - 15 oktober 2012 22:16

Jaja pappa o jag sitter o kollar på det okända o jag hatar spöken andar vad det nu är så hatar jag allt sånt så godnatt!

Av Michelle Jonsson - 10 oktober 2012 20:47

Idag har min dag varit helt kass! Trött på allt och vill bara sova men med tanke på att pontus spelar med jakob så får jag sitta valen tills dem spelat klart hejhej sur tjej! O huvudet värker som bara den!!

Av Michelle Jonsson - 9 oktober 2012 23:13

Jaha pontus åkte precis o jobba. Och jag ligger i sängen o vill inte sova själv vill sova med min fina pojke men imorgon så, så får jag det nöjd o glad tjej så nu säger jag godnatt! :)

Av Michelle Jonsson - 9 oktober 2012 08:01

Hatar dessa morrnar man är alltid så trött fast man lägger sig i tid! Slutar iallafall tre idag så det känns skönt ching! Så jag saknar fina kalmar!

Av Michelle Jonsson - 8 oktober 2012 23:08

Min lilla äckliga elaka pojke jobbar natt så jag får sova ensam o det är jätte kallt nu! Dagen har rullat på riktigt snabbt skolan först efter skolan åkte jag till pontus för att sedan åka ut till petra o äta mat blev tacos hur gott som helst. Efter det blev klockan så mkt o pontus skulle åka o träna hockey så vi säger hejdå o åker mot skärplinge sen när vi kommer fram står pontus kusin o väntar för att de samåker o de skjutsar hem mig o jag kommer hem o pluggar o nu ska jag fan sova godnatt bitches!!

Av Michelle Jonsson - 7 oktober 2012 09:47

Jo men tjena varit vaken sedan 1 timme tbx o det känns underbart idag blir det en lugn o slapp söndag så ha en fin söndag då allihopa! :)

Av Michelle Jonsson - 6 oktober 2012 23:04

Lägger mig o sover så som jag praktiskt sätt gjort hela helgen så godnatt!

Presentation


Mitt namn är Michelle Jonsson och bor i Karlholm vilket ligger 2 mil från Tierp. Är tillsammans med mannen jag verkligen älskar sedan 18/10-10 och väntar vårt första barn nu i år den 24/8 så nu kommer ni få läsa väldigt mycket om min vardag om bebisen oc

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards