Michaelamichelleangelajonsson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Michelle Jonsson - 24 oktober 2011 18:45

I wanted you bad
I'm so through with that
'Cause honestly you turned out to be the (best thing I never had)
You turned out to be the (best thing I never had)
And I'm gon' always be the (best thing you never had)
Oh yeah, I bet it sucks to be you right now

Känslorna jag har för dig blir bara starkare och starkare, trodde de skulle försvinna ganska snabbt men det har gått flera månader och jag vet inte om det är riktiga känslor eller ej, jag behhöver hjälp innan jag går under jorden!
I hate to turn up out of the blue
Uninvited
But I couldn't stay away
I couldn't fight it
I'd hoped you'd see my face
And that you'd be reminded
That for me
It isn't over
 
Never mind I'll find
Someone like you
I wish nothing but the best for you
Too.. Don't forget me
I beg
I remember you said
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead
Yeah
Av Michelle Jonsson - 22 oktober 2011 00:10

Att du  själv inte vågar berätta det liksom för mig,  att du kan gör något sånt här mot mig, det fattar jag bara inte..

Ja orkar inte hålla på så här. Mina drömmar har gått i krasch och jag måste lyfta mig upp alldeles själv nu, utan din hjälp. Det stärker nog mig på  en massa olika sätt...

Jag fattar inte hur jag kunnat vara så här jävla blind,men det är väl livet är helt enkelt, men jag hoppas du blir lycklig.Och det glädjer mig att du försöker iaf, kanske dags för mig oxå..

Av Michelle Jonsson - 17 oktober 2011 19:02

It's hard to feel the rush

to push the dangerus

I'm gonna run right to, to the edge with you

where we  can both fall over in love.


Jaja,  dagarna bara rullar på  som den,  Helgen har varit helt okej hände. Familjen Johansson kom hit i Fredags och det blev rööööjjj på  högsta grad..

Dem drog hem vid 4 på Lördagen då jag drog vidare till Johan och alla andra människor det var awesome, hände lite mer på kvällen men det var ju så som det var iaf..

Sov kvar i Skärplinge och tog 14.40 bussen hem då jag somnade direkt när jag kom hem och vaknade upp vid 7 tiden då  jag ändå var helt slut och bara ville sova. Så somnade efter ett tag och sen helt plötsligt var det måndag och det sög..

Hade helt glömt bort att det var matteprov, men det gick nog bra endå tror jag.

Men ska nog ta och äta något och sedan hoppa ner i  säng och sova, känner av förkyldningen som kryper framåt mer och mer, men iaf HA11 drar mot Tierps Arena imorn för något skit sedan mot Lidl och mot någon china restaurang..

Meeen chingching..



 


  Funderar på  och ha en tatuering med en text, men inte samma text hittade en fin och en sann text som jag älskar !

Av Michelle Jonsson - 13 oktober 2011 18:22

Allt just nu är helt upp och ner är helt förvirrad och vet knappt vart jag ska ta vägen?

Allt som en gång var en dröm är nu en stor glömd dröm, som jag saknar till tusen, men det jobbigaste är att jag inte pratar med dig om det.

Så det bästa jag själv känner nu är att jag måste släppa allt jag har och tänker på och gå vidare utan att tänka tillbaka till den gamla tiden.

Radera precis allt som har med dessa saker och göra,  gör att man slipper lida och känna hur sjukt och ont det gör..


Just take me as I am, and make your own choise and let me know !


 

Av Michelle Jonsson - 8 oktober 2011 21:36

Vet inte vart jag ska börja, men som sagt att bli sårad så här många gånger och att jag nu börjar inse att det är just detta som skapat allt problem, är mitt egna problem, men hur gör jag för och komma bort från allt det ?

vet inte vad jag ska göra för och bli den glada tjejen som jag alltid varit, och slippa må så här som jag gör.

Allt jag har gjort just nu är och finnas där för dig, men när jag behöver dig sticker du och lämnar mig mitt ute i det kalla vädret för och se mig pinas, för att jag inte bryr mig lika mycket som jag en gång gjorde, men vad vill du att jag ska säga till dig?

När jag är ute et enda jag liksom tänker på är hur jag ska få bort dig hur mitt huvud, men som jag täbker försvinner du inte, jag vill inte glömma dig men jag vill inte gilla dig heller,  så vart återstår jag någonstans ?


Det är dessa stunder jag saknar och prata med dig, har alltid kunnat prata med dig om vad som helst, men nu känns det som att du är för lång bort från mig. På kvällarna när jag kollar upp mot himlen är det som att du kollar ner på mig och försöker med något, men jag vet att det bara är en metafor som jag tänker på hela tiden, Åren går så snabbt det var 6 år sen nu, och det k'nns fortfarande lika tomt.

Men jag kommer alltid minnas våra minnen tillsammans, dem försvinner aldrig vad som än händer, så står jag alltid kvar på  benen.


Here we are now
Everything is about to change
We face tomorrow as we say goodbye to yesterday
A chapter ending but the stories only just begun
A page is turning for everyone

So I'm moving on
Letting go
Holding on to tomorrow
I've always got the memories while I'm finding out who I'm gonna be
We might be apart but I hope you always know
You'll be with me wherever I go
Wherever I go

So excited I can barely even catch my breath
WE have each other to lean on for the road ahead
This happy ending is the start of all our dreams
And I know your heart is with me

So I'm moving on
Letting go
Holding on to tomorrow
I've always got the memories while I'm finding out who I'm gonna be
We might be apart but I hope you always know
You'll be with me wherever I go

Its time to show the world we've got something to say
A song to sing out loud we'll never fade away
I know I'll miss you but we'll meet again someday
We'll never fade away


 

Presentation


Mitt namn är Michelle Jonsson och bor i Karlholm vilket ligger 2 mil från Tierp. Är tillsammans med mannen jag verkligen älskar sedan 18/10-10 och väntar vårt första barn nu i år den 24/8 så nu kommer ni få läsa väldigt mycket om min vardag om bebisen oc

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards