Michaelamichelleangelajonsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Michelle Jonsson - 23 maj 2011 22:49

Cause it's you and me and all of the people
With nothing to do, nothing to prove
And it's you and me and all of the people and
I don't know why I can't keep my eyes off you


Söndag kom  hem från pappa och hem till kära Karlholm drar dock ingen annanstans på ett långt tag!
kom hem och det var folk här för att  familjen hade varit borta.  Kom hem runt 5 packa upp allt hoppa in i duschen och sedan ner i säng!
Måndag skola och efter skolan hade jag matteprov för att jag hade missat ett så tog igen det.
kom hem runt 4 och drog till Skärplinge runt 6 och var med Joel, Linus och Isolde sedan efter ett tag kom Johan o Robin o var med oss ett tag.
Vid 20 i 9 tog jag bussen hem och skrev klar uppsatsen om Tusen gånger starkare och nu blir det sängen, hejdå!
 
Av Michelle Jonsson - 22 maj 2011 21:58

Tell the world im coming home!


Vilken vecka,  helt upp o ner till tusen!

har inte varit hemma sen Onsdagsnatt och det blev drama..

Drog till Erika o sov där och drog till  skolan på Fredag och hade prov i genetiken och efter skolan drog jag hem till pappa och var där hela helgen.

Lördag var det marknad så drog ner o kollade på lite saker typ som piercingar hittade ett par snygga, men nöjde mig med en till Tungan..

Sen på kvällen drog jag, Linnea o Calle ner till Särsta badet och satt på bryggan och hade trevligt var evigheter sen jag såg dom sist..

Vid 9  tiden drog jag hem till pappa.

Packade ihop alla saker och sedan hoppade ner til sängs..

Söndag drog vi till Farmor och var där i 3 timmar.Segt men det var trevligt o träffa henne också, fast inte farfar var hemma och gjorde det som han bukar göra.

Få en o skratta som tusan!

menmen får åka dit nån gång snart och hälsa på honom.

Tog tåget hem till mamma vid 3 tiden och var hemma till 5.

Kom hem packade upp alla saker och sedan ner o prata med dom. Det kändes skönt och fixa till alt missförstånd som hände förra veckan!

men nu är det klart. Blir kvar i Karlholm och sedan ser man vad som händer..

Ajja ska plugga nu, hejdå.


Come on boy come and get in the rhythm, music will take you high
Warm feeling about you while love you, don't know why

 

Av Michelle Jonsson - 19 maj 2011 22:41

Har börjat märkt att allt bara blir värre o värre!

Helvetet bröt löss och jag är i Tobo hos Erika och ska vidare mot pappa imorgon och vara där ett par dagar sedan vet jag ej själv vad som händer.

Förväntade mig dock inte att det skulle bli så här dåligt me det blev det just nu och jag får skylla mig själv.

Menmen och sedan blir det ju bara värre när man tänker på hur underbar du är och att det inte kommer bli något med det!

men ajja nu räcker det nog, tiden går o det är dags o läcka dom gamla såren och glömma det som hände och blicka framåt och se andra möjligheter!

ajja nu ska jag o Erika hoppa ner i säng o kolla på film och ha det allmänt mysigt så hejdå!


Av Michelle Jonsson - 16 maj 2011 11:37

Ja vad kan man säga? 

Sverige kom till vm i alla fall bättre än inget eller?

menmen dom tappade ju ganska mycket när det tredje målet kom, istället för o spela så kollade dom ju bara på pucken o det kommer dom ju långt på..

Ajja skitsamma.

Var i alla fall och kolla på Hampus match igår o dom vann med 1-0. Bra spelat!

spelade fotboll med Rasmus, Johan o Joel ett tag där med.

Efter det gick vi hem till Johan o digga musik o prata och hade allmänt trevligt.

Men sen när hockeymatchen hade börjat så drog Johan o Joel hem tilll johan och jag blev kvar med johan hemma hos honom och lyssna  på musik..

Sen när första perioden var slut så kom jag till Johan och kolla på hockey med dom istället..

Ajja drog hem vid 22.40 bussen och kom hem och pratade med pappa om hockeyn..


Blicken som jag saknat så mycket fick jag syn på igår och allt blev så mycket svårare o motstå!

visar mig stark med ett leende på läpparna hela tiden men i själva verket vill jag bara försvinna och hålla om dig!

fatta inte hur svårt det skulle vara och släppa dig, men jag har fortfarande mig själv o skylla!



   



I run my fingers through your hair
And watch the lights go wild
Just keep on keepin' your eyes on me
It's just wrong enough to make it feel right

And lead me up the staircase
Won't you whisper soft and slow
I'm captivated by you, baby
Like a fireworks show

Av Michelle Jonsson - 15 maj 2011 13:49

Fredag så var det operationdagsverke drog till skolan istället för och vara hemma och städa så det var mkt trevligare i skolan med Tim då vi fick fixa i bildsalen och  syslöjdssalen medans Joel och några till tog bort tuggummi under borden hahah..

VI fick sluta vid 2 tiden som alltid, kom hem och käkade sedan drog jag vidare till SKärplinge och pratade med en massa människor och hade det som alltid trevligt.

Aja Lördagskvällen/natten tillbringades med Hedvig, Rasmus o Hampus. Satt och kolla på Life as we know It och Disney channel eller i alla fall Rasmus om man kan säga så...

Idag blir det till och åka till Skärplinge o kolla på när Hampus spelar match och med mig har jag  Rasmus och sedan kanske man blir kvar eller drar vidare hem och hittar på något..

Men ska nog ut på en springtur nu och sedan hoppa in i duschen för och sedan fixa sig och åka till så kallade Skärplinge! 


 


I'll always remember
our summer in Hawaii
Aloha mi amore


Under the coconut tree we stay
Fall and crush into me like a wave
You bring the fool out my groove
Baby, use your tubes
Make me wanna change my ways


Under the coconut tree,
you be chilling with me
Making love to you in a bedford room
made of sand and sea


No place I'd rather be
no one else I wanna please
No one but you boo I got you
you got the best of me


Heey-ey-ey!
Usually I'll be gone before
the morning lights


Ooh-oh-oh!
But your eyes keep telling me
that's not the case tonight


You gon' make me stay
You gon' make me stay
You gon' make me stay forever
You gon' make me stay



Under the coconut tree we stay
watch as the night turns into day


We let the fire be the light
Sky is the floor tonight
Fly me with your gentlest way


Under the coconut tree,
you be chilling with me
Making love to you in a bedford room
Made of sand and sea


No place I'd rather be
No one else I wanna please
No one but you boo I got you
You got the best of me


Heey-ey-ey!
Usually I'll be gone before
the morning lights


Ooh-oh-oh!
But your eyes keep telling me
That's not the case tonight


You gon' make me stay
You gon' make me stay
You gon' make me stay forever
You gon' make me stay
2x


Sing it to me baby, that melody
I hear the drums you gon' make me stay
You gon' lep it play
Baby, turn it up, up
You sound just like love
You gon' make me stay
Baby, turn it up, up
You sound just like love
Just like love


Heey-ey-ey!
Usually I'll be gone before
the morning lights


Ooh-oh-oh!
But your eyes keep telling me
That's not the case tonight


You gon' make me stay
You gon' make me stay
You gon' make me stay forever
You gon' make me stay



Heey-ey-ey!
Usually I'll be gone before
the morning lights


Ooh-oh-oh!
But your eyes keep telling me
That's not the case tonight


You gon' make me stay
You gon' make me stay
You gon' make me stay forever
You gon' make me stay



I'll always remember
our summer in Hawaii
Aloha mi amor

Av Michelle Jonsson - 9 maj 2011 21:24

Jadå!

Började med skolan som alltid, glömde bort att jag och Jossan hade ledarkunskapsuppgift idag, men det gick bra  tror jag!

Dagen har varit underbar och varmt som satan har det varit.

Det första jag gjorde när jag kom hem var o byta till shorts och ut o sola, det var hur underbart som helst!

tog bussen med Isolde till Skärplinge runt 6 då vi gick upp till Johan o var där, sedan gick vi ut o stekte istället för o sitta i en kvavt rum...

Menmen var ute och jag tog bussen hem 20.40 och nu blir det o kolla på hockey med Pappa o Micke som är helt inne och jag som försöker förstå mig på varför det är så kul o titta på skiten, någon som vet? 


 

Av Michelle Jonsson - 8 maj 2011 21:05

Underbart väder och allt känns underbart!

ajja Söndag en bra dag, varit ute hela dagen och det har varit sjukt skönt.

Tog bussen in till Skärplinge med Hedvig o Linnea runt 4 tiden, då vi gick till Johan eller Linnea gick in jag och hedvig nöjde oss med o steka ute på parkeringen, var otroligt varmt inne, så vi satt och prata och då så jaa, vad kan man säga.

Menmen vi satt ute i kanske 4 timmar men det var klart värt det!

vi tog bussen hem 20 i 7, då vi gick ner och kolla på herrarnas match mot Söderfors.

Dom vann iaf med 2-1..

Blir väl och kolla  på pensionärsjävlar med pappa,

ser lite av honom i alla sjuka pensionärer, hahah..

Menmen tar väl o slutar skriva här nu ja!


   I will always stand by your side no matter what!
 and you will always be a hero in my eyes no matter what.   

Av Michelle Jonsson - 7 maj 2011 14:04

Fredag jajamensan!

ajja började med att vi hade historia prov i musik, EA och sedan Biologi, men det orkade jag inte med så jag åkte hem för jag kände av att jag hade glömt min medicin hemma, så duktig som jag är!

menmen kom hem somna vakna igen vid 4 då Micke kom hem, startade datorn och sedan började jag städa sen bad jag pappa skjutsa upp mig till Konsum så jag kunde köpa ett busskort.. hihih.

Drog till Skärplinge  då jag träffa Johan, Marcus o Lovisa trevligt!

tog bussen hem vid 11 då Sofie kom och vi pratade hur mkt som helst om en massa skit, men det var bra och prata ut om det vi pratade om!

Sofie o hennes mamma drog hem vid kvart i ett någonstans där, då jag tvätta ansiktet, borstade tänderna och hoppade sedan ner i säng!

det var min Fredag.

Lördag in till Gävle och kolla på  crusing och sedan blir det väl o hitta på något annat!


What are words If they're only for good times.Then they don't
 

Presentation


Mitt namn är Michelle Jonsson och bor i Karlholm vilket ligger 2 mil från Tierp. Är tillsammans med mannen jag verkligen älskar sedan 18/10-10 och väntar vårt första barn nu i år den 24/8 så nu kommer ni få läsa väldigt mycket om min vardag om bebisen oc

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards