Michaelamichelleangelajonsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Michelle Jonsson - 28 februari 2012 19:46

Så mkt jag vill få ut av ilska och bara skrika!

hur jävla sjukt är inte det här. Mamma hade nog rätt men allt hon sa. Jag fattar inte att jag inte lyssnade på henne alls, men va fan jag ska ju lära mig av mina misstag eller vad man nu säger.

Jag orkar inte känns nu som att jag bara vill göra något som jag senare kommer att ångra men står emot och låter allt bara vara vet inte vad jag ska göra heller.... Fitthelvete helt jävla cp värdelös dag!


 

Av Michelle Jonsson - 26 februari 2012 21:07

Hemma efter en lång natt, och lite sådant skit. Men lever i alla fall..

Kom hem fixade ihop lite käk fixa till lite och sedan satte mig ner och pluggade.

Så klart är det skönt som fan!

en dusch nu och sedan plugga lite till innan jag går och lägger mig och imorn upp till skola kul eller vadå ? nej inte alls..

blir en hel säng för mig själv!


 

Av Michelle Jonsson - 26 februari 2012 02:02

Lovet har varit grymt, har praktiskt sätt levt i Skärplinge inlåst i PJs lägenhet men det har varit skönt det med måste jag få påpeka!

var iaf till Gällbo och firade Emil som fyllde 18 år.. Men drog hem efter bara 4 timmar för att det inte var så värst kul kan man väl säga!

men fulla människor nästan överallt.. Menmen så kan det vara ibland. Väntar in PJ från korgen nu och sedan blir det till att sova om jag inte slocknat innan han har kommit hem..

ajja hejhej!




 

Av Michelle Jonsson - 20 februari 2012 14:01

Mycket mysig helg måste jag få erkänna, spenderades med familjen och med PJ!

sov hemma Frdag-lördg sen på Söndag drog jag och PJ in och kollade på mästerkatten den var underbar och med bästa sällskapet! 

efter bion åkte vi och käkade på interpool blev helt en undrbar helg. Och det bästa nu är att det är sportlov!


 

Av Michelle Jonsson - 17 februari 2012 09:16

Det är äntligen fredag och snart helg och nästa vecka sportlov kan ju inte bli bättre än så!

min helg spenderar jag nog i Skärplinge med PJ och det blir nog mysigt. Drar ner och kollar på när dem spelar match och sedan blir det en mysfredag och en myshelg får man hoppas på!

Kommer lite besök hem på Lördagen för att Micke fyllde förra helgen så  blir till och fira honom då.

Mamma och pappa kom  äntligen hem i Tisdags så det är full  rulle i huset igen, blir till  att städa så fort man kommit hem och sedan blir det god mat.


 

Av Michelle Jonsson - 8 februari 2012 12:38

Bästa resan i hela mitt liv! Längtar tills nästa gång man åker ner. Partyparty all night long!

kommer inte glömma allt roligt man haft på 6 veckor, men det är även skönt att komma hem till kylan, inte alls!

var dock bara jag, micke och familjen löfquist med hem, mamma och pappa stannade 3 veckor till men dem kommer hem den 14/2 så det ser jag fram emot!

She tast like cola, sweet sweet sugar cola!


                                                                         

Presentation


Mitt namn är Michelle Jonsson och bor i Karlholm vilket ligger 2 mil från Tierp. Är tillsammans med mannen jag verkligen älskar sedan 18/10-10 och väntar vårt första barn nu i år den 24/8 så nu kommer ni få läsa väldigt mycket om min vardag om bebisen oc

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards