Michaelamichelleangelajonsson

Direktlänk till inlägg 2 mars 2014

HOME

Av Michelle Jonsson - 2 mars 2014 23:15

Att läsa gamla sms kan få en att inse vad man hade innan det var för sent! Ja, jag vet inte men mycket är på gång i varje fall! Läste gamla sms och Facebook mess från Pontus, o jag kan verkligen inte påstå att det känns så super duper bra mellan oss!
Önska bara att jag kunde göra något för att det skulle kunna bli som de var förr. Men jag antar att det inte går! Och att jag måste se det från den ljusa sidan att det kommer bli bra men just nu känns det inte som det! Jag undrar om det bara är för alla hormoner eller det att jag måste inse att det inte är bra mellan oss? Jag vet inte vad jag ska tro! Jag känner att jag inte direkt orkar kämpa till hundra längre! Jag måste börja tänka på mig själv och att jag faktisk vill må bra inte må som en påse hundskit. Jag vet inte jag kanske bara över reagerar med allt det här. Bästa är ju att prata med honom när han kommer hem han har ju trots allt inte varit hemma på 2 veckor. O jag vet inte hur det kommer bli när han kommer hem, hur jag kommer reagera. Jag vet inte.
Men nu vill jag bara sova..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michelle Jonsson - 30 april 2014 19:19


V. 23+2 Som han lever rövare i magen, så underbart o känna hans sparkar. :) ...

Av Michelle Jonsson - 30 april 2014 15:22

Jag vill också ha det där lilla extra som alla har i ett förhållande!! Pontus o jag firar 4 år nu i oktober och jag tror eller det känns inte som det har känts tidigare, det är som att den kärleken vi hade förr inte riktigt finns där längre eller d...

Av Michelle Jonsson - 11 april 2014 10:55


Åhh lyckan! Beställde mina första bebiskläder i hela mitt liv det känns så underbart!! Vill ha min pojke nu!! Dom jag längre efter mina pojkar, mina skatter! ???? ...

Av Michelle Jonsson - 10 april 2014 18:55


V. 20+4 tiden bara flyger iväg helt sjukt..

Av Michelle Jonsson - 8 april 2014 21:21


Vet inte vart jag ska ta vägen! Eller känslan att se vårat mirakel på ultraljudsskärmen helt sjukt. 16 cm lång, kan inte förstå riktigt ännu att det växer ett liv inuti mig! Jag är så otroligt lycklig! Har aldrig sett/hört Pontus så lycklig som han l...

Presentation


Mitt namn är Michelle Jonsson och bor i Karlholm vilket ligger 2 mil från Tierp. Är tillsammans med mannen jag verkligen älskar sedan 18/10-10 och väntar vårt första barn nu i år den 24/8 så nu kommer ni få läsa väldigt mycket om min vardag om bebisen oc

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards