Michaelamichelleangelajonsson

Alla inlägg under november 2012

Av Michelle Jonsson - 25 november 2012 15:44

Började med att kliva upp halv elva då Pontus åkte o hämtade Sebastian medan jag var kvar i lägenheten och fixade mig. Rasmus kom upp han med, Pontus kom tbx och vi åkte vidare till Gävle tunt halv två så hamnade vi på Hagaström då vi ska käka här.

Av Michelle Jonsson - 24 november 2012 21:39

Ja idag är det lördag och dagen började med skridskors åkning uppe vid Vegavallen och det sög sen så åkte vi hem och jag somnade medan Pontus åkte tbx upp till ishallen o spelade med grabbarna han kom hem vi fixade ihop pommes och kött mums efter det drog jag iväg till Johan i en timme och nu har jag tagit en varm dusch hur skönt som helst och slutet på det hela så får jag sitta och kolla medan Pontus sitter och spelar Xbox och jag bloggar via iPhonen men vad gör det ska göra mig i ordning för sängen snart för imorn blir det in till Valbo och shoppa och sedan in till Gävle för o kolla efter julklappar o äta mat ute vid Hagström med Petra och familj lill sebbe fyller ju år på tisdag så han ska firas så nu har jag nog skrivit klart ciao!

Av Michelle Jonsson - 18 november 2012 18:15

Pontus suger och jag är grinig på att han har spelat hela jävla dagen!!

Av Michelle Jonsson - 17 november 2012 20:27

Började dagen med att kliva upp klockan halv 12 medan Pontus stack över till Jocke och spelade Xbox typ black ops lr vad det nu heter medan jag låg på soffan med one piecen, oboy och mackor riktigt jävla gött! Pontus kom hem från sina vänner runt tre då vi gjorde oss i ordning och gick vidare hem till Niklas & Madde där även hennes tjej kompis Linda med familj var riktigt trevliga människor satt och prata drack vin och cider en helt vanlig lördag som denna vi tacogratäng och till efterrätt fick vi nå slags vit choklade mouse det var också riktigt gott men nu är vi hemma i lägenheten och Pontus spelar och jag kollar på så godnatt på er alla!

Presentation


Mitt namn är Michelle Jonsson och bor i Karlholm vilket ligger 2 mil från Tierp. Är tillsammans med mannen jag verkligen älskar sedan 18/10-10 och väntar vårt första barn nu i år den 24/8 så nu kommer ni få läsa väldigt mycket om min vardag om bebisen oc

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards