Michaelamichelleangelajonsson

Alla inlägg under mars 2014

Av Michelle Jonsson - 19 mars 2014 08:04

Jag har ett par jeans som jag får på mig blir så ledsen! :(
Trodde jag skulle kunna ha jeansen på mig då de var stora på mig innan magen började växa! Snyft.
Var in till sjukhuset igår för att jag trodde det var något m njurarna eller en uvi visade sig bara att jag blev bredare, jag expanderar som läkaren sa haha! FAIL

Av Michelle Jonsson - 17 mars 2014 14:12

Smärta från helvete!
Nog för att jag aldrig varit i den sitts jag är i idag, men har aldrig haft så ot som jag har just nu i sidan av ryggen. Känns så otroligt jobbigt, vill bara gråta. Blir nog till o ringa sjukhuset så snabbt som möjligt!
Hatar bara att de skickar en vidare till Uppsala hela tiden.. :/

Av Michelle Jonsson - 11 mars 2014 23:20

Hur svårt det än är att se dig när du har ont så vet jag att du klarar det här, igår var en tuff kväll, det var då min första gång jag ringde till larmcentralen. Väntetiden kändes som en evighet innan dem svarade i telefonen och när dem väl svarade var de så inkompetenta att jag nästan blev arg. Det tog lång tid innan du fick hjälp att se dig ligga på sängen och skaka jah fick panik att jag var tvungen att gå ut från etta rum jag Ville inte visa mig svag. Jag vet att du vill att jag ska vara stark nu och det är svårt, men jag vet att du klarar det här du ska inte missa och se ditt barnbarn växa upp!
Jag älskar dig pappa! <3

Av Michelle Jonsson - 2 mars 2014 23:15

Att läsa gamla sms kan få en att inse vad man hade innan det var för sent! Ja, jag vet inte men mycket är på gång i varje fall! Läste gamla sms och Facebook mess från Pontus, o jag kan verkligen inte påstå att det känns så super duper bra mellan oss!
Önska bara att jag kunde göra något för att det skulle kunna bli som de var förr. Men jag antar att det inte går! Och att jag måste se det från den ljusa sidan att det kommer bli bra men just nu känns det inte som det! Jag undrar om det bara är för alla hormoner eller det att jag måste inse att det inte är bra mellan oss? Jag vet inte vad jag ska tro! Jag känner att jag inte direkt orkar kämpa till hundra längre! Jag måste börja tänka på mig själv och att jag faktisk vill må bra inte må som en påse hundskit. Jag vet inte jag kanske bara över reagerar med allt det här. Bästa är ju att prata med honom när han kommer hem han har ju trots allt inte varit hemma på 2 veckor. O jag vet inte hur det kommer bli när han kommer hem, hur jag kommer reagera. Jag vet inte.
Men nu vill jag bara sova..

Presentation


Mitt namn är Michelle Jonsson och bor i Karlholm vilket ligger 2 mil från Tierp. Är tillsammans med mannen jag verkligen älskar sedan 18/10-10 och väntar vårt första barn nu i år den 24/8 så nu kommer ni få läsa väldigt mycket om min vardag om bebisen oc

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards