Michaelamichelleangelajonsson

Alla inlägg under februari 2014

Av Michelle Jonsson - 4 februari 2014 21:33

Jaha då var det tisdag igen!
Jag och PJ har löst vårt stora problem som jag trodde var olösbart men tydligen så är han villig och stöta mig igenom detta nu jag är så glad att han har ändrat sig, för det hade varit tufft om jag var ensam om det, men det är jag inte längre. Även fast han har GMUN och utbildningar efter det så vet jag att han och jag kommer lösa det här iaf! Jag vet att det kommer vara han och jag även fast det kanske inte alltid ser ut som det, så vet jag att han är den rätte för mig. Jag vill spendera mitt liv med honom skaffa hus. U name it allt! Men just nu känns det bara allt för tufft han är borta nu o kommer inte hem förän 14/2 alltså alla hjärtans dag vilket jag ser fram emot något så enormt mkt att han äntligen kommer hem! Han var hem nu i helgen och då åt vi på church street o sedan hamnade vi på akuten för att brorsan spelade fotbolls cup och blev skadad visade sig bara en benfraktur så han får hoppa på kryckor i 6 veckor! Rätt åt honom! Nu ska jag sova hejdå!!

Presentation


Mitt namn är Michelle Jonsson och bor i Karlholm vilket ligger 2 mil från Tierp. Är tillsammans med mannen jag verkligen älskar sedan 18/10-10 och väntar vårt första barn nu i år den 24/8 så nu kommer ni få läsa väldigt mycket om min vardag om bebisen oc

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards