Michaelamichelleangelajonsson

Alla inlägg under april 2011

Av Michelle Jonsson - 30 april 2011 13:11

Ja började med att dra iväg till skolan började med Historia, svenska, livskunskap och efter lunchen hade vi Genetik/ biologi typ något sånt skit. SLutade 2 och drog hem o fixade lite på rummet så  det blev rent där, stolt. Tvättade minst 4 maskiner innan jag drog till Hampus med underbart folk, Sov i alla fall hos Hampus med Albin o Rasmus mysigt som satan!

drog dit runt halv 7 då vi började fixa tacos, blev ju lyckat det i alla fall!

skulle lanat men tror aalla var trötta nog så vi låg o kolla på filmer och myste det var typ  allt vi gjorde.


Baby I hope that you´re ok been spending so much time away
baby I promise you one day I´ll be home and you´ll say hey
it was definitely worth the wait

baby can you hold on to my words those three wonderful words
I´ll do anything anything to make this work
as long you are patient as i'm away
I really need to do this for my own sake for my own sake

baby no I'm not ok you´re spending too much time away
baby I'm waiting at home for you as you chase your dream
I can´t wait here forever for you to come home to me

I hold on to your words those tree wonderful words
if you´ll do anything anything please come home
please come home please come home
baby come home please come home baby come home
please come home please come home please come home

we said we´d be together in worse or in better
through whatever that may come through whatever the may come
darling how I want you but time is flying by

if you don´t put me first I guess this is goodbye
this is goodbye this is goodbye this is goodbye


   I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
And she will be loved

Av Michelle Jonsson - 25 april 2011 10:55

Söndag: Ja Helen och dom åkte runt 5 tiden, då jag tog bussen in till Skärplinge o träffa på min älskade Isolde!

vi gick till Skolan och satt där ett tag och Isolde som är så dum glömde mobilen medans vi var hem till Johan och satt på pizzan, men när vi gick tillbaka låg den där!

hahah vilken stjärna!

när jag kom hem satt mamma, mimmi, jovie o pappa och prata för idag så åker morbror hem till Filippinerna..

Ajja mamma o pappa skjutsade morbror till flygplatsen o micke sover hos Ralle tror jag, så har musiken på occh städningen klar toppen!

nu väntar jag på Sandra o familjen var länge sen man såg dom sist, det var fan i julas!

länge sen alltså!

Blir väl till o fixa sig och sedan dra ner o kolla på  seriematchen med en massa människor, kanske får med mig Elwin!

sötnosen!


Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag


 


Av Michelle Jonsson - 23 april 2011 17:58

Fredag: Då kom familjen Johnsson hit och var här o fira påsk, jag o Carro drog en sväng till Skärplinge men tröttna ganska snabbt så  vi tog 20 i 9 bussen hem igen och när vi kom in så hade folket börjat sjunga och dricka så vi hänkade på dom och var sociala trevligt var det ialla fall!

gick o lade oss vi kanske 2 tiden då vi var helt döda.


Lördag: vaknade upp brevid Carro vid 11 tiden fyfan va skönt det var och sova, vi gick  ner och åt frukost och sedan gick vi ut och lade oss på altan och sola fy va härligt det var!

blir nog till o göra det lite oftare.

Dom drog vid 4 tiden och efter det kom Karin och dom hit.

Vid 6 tiden kom familjen Holland och dom ska oxå sova här.

väntar in Morbror,  moster o Erika som är på väg hit från Tobo, ska ha en fest för att morbror åker tillbaka till Filippinerna på Måndag...

Vet väl inte vad som händer senare blir nog och träffa lite mer folk och umgås.

Slänger in ett inlägg senare kanske..

   I just can't get you out of my mind, can you tell me why?

I  think I still love you,  but i can't forgive you because

the pain you  put me through!

Av Michelle Jonsson - 21 april 2011 12:26

Mamma kom upp o väckte både Micke o mig vid 09.00 fyfan säger jag bara, var helt död..

Gick ner käka frukost och sedan fixade vi och städa som nästan varje dag för nu börjar det närma sig att alla gäster kommer...

Idag blir det nog till o vara hemma och ta det lungt, det kan behövas ganska mycket nu..

mycket som även snurrar i  skallen, som jag ej vet hur jag ska hantera, men det blir väl bättre förr eller senare, eller?

ajja hejdå!


 

Av Michelle Jonsson - 20 april 2011 22:44

Hemkommen från Skärplinge, trevligt!

blir till o hoppa ner i säng nu, den lockar ganska mycket just nu, måste bara bädda skiten..

Usccchhh va tråkigt ajja, hejdå!


You can never say never
why we dont know when
time and time again
younger now than we were before

We're pulling apart and coming together again and again
We're growing apart but we pull it together, pull it together, together again
  


I will walk through the pain without you, because it is you who causes the pain I feel right now, should have stayed a long time ago, but stubborn me that it would be you and me again.

Av Michelle Jonsson - 20 april 2011 11:59

Ja som sagt sov hos Johan med Linus.

Trevligt somnade vid 5 tiden och tog bussen hem klockan 09.40

Började med en kopp te och sedan upp och börja röja undan i rummet nu ser man hela golvet och stolarna är ej täckta med kläder och en massa annat skit.

Stolt jag känner mig.

Nu väntar jag på att Micke ska bli klar så vi kan kratta upp all löv och kasta det ute i skogen..

Mycket gjort på bara några dagar och snart är allt helt klart. Bara till o fixa mat och allt imorgon sen på Fredag kommer gästarna som sover här tills på Lördag sen på Lördag kommer det fler gäster.

Och på Måndag så kommer syrran hit med lillkillen längtar som sjutton, har saknat dom så himmla mycket, så det kommer bli trevligt.

Ajja ska fixa klart det sista i rummet t.ex och moppa med en blött mopp och sedan,

vet jag inte vad jag hittar på blir antagligen en trip till Skärplinge igen får se om jag orkar det efter denna natt, men ajja,

hade så bra så länge slänger säkert in något senare!


Juste jag och Tessan var i SKärplinge i Söndags med det får vi inte heller glömma!

och jag älskar henne massor. Punkt!



   


Fredagkväll tugga runt stadshotell dubbelrum glider in på klubben kolla snubben puffa bubbelgum!
Av Michelle Jonsson - 19 april 2011 16:45

Måndag städa hela huset själv och åkte till SKärplinge med Isolde kom hem runt 12 tiden.

Tisdag kratta hela jävla gården och sedan till sjukhuset o nu städa lite mer, vilket påsklov alltså.

Tog även en trip till Skärplinge idag med och ska sova  hos Johan med Linus, trevlans!

blir till och åka hem tidigt men är fortfarande hur pigg som helst,

jag och Linus drog ut på en springtur i alla fall..

Onsdag först hem och sedan kratta upp allt löv o städa rummet för Elwins vistelse och alla människors besökande trevligt värre!


You don't know how you met me
You don't know why
You can't turn around and say goodbye
All you know is when I'm with you
I make you free
And swim through your veins like a fish in the sea
I'm singin'



Av Michelle Jonsson - 16 april 2011 23:20

In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away .


Today I caught myself smiling for no reason... then I realized I was thinking about you .


When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.


Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.


Even if you’re on the right track, you’ll get run over if you just sit there.




 


I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."


Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn't."

When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."



 







Presentation


Mitt namn är Michelle Jonsson och bor i Karlholm vilket ligger 2 mil från Tierp. Är tillsammans med mannen jag verkligen älskar sedan 18/10-10 och väntar vårt första barn nu i år den 24/8 så nu kommer ni få läsa väldigt mycket om min vardag om bebisen oc

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards